Krótka zapowiedź nadchodzących zmian!
Nie przedłużając, niedługo do obiegu wejdzie blog. Tak, kolejny. Wiem jestem pod tym względem nieznośny. Nie przemyślałem czegoś na początku i teraz robię zamieszanie. Chciałbym jednak, żeby zawierał on moją całą "tfurczoźć" w jednym miejscu. Więc byłyby tam Fragmenty, Nauczyciel, Spektrum i opowiadania pisane od września. Myślę, że nie jest to zły pomysł, a mi prościej będzie monitorować swoje postępy w pisaniu. Pierwsze dwa blogi nadal będą działać i pojawiać się na nich będą nowe rozdziały. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wiele łatwiej jest natrafić na Fragmenty niż na wszystko, co powstało później, dlatego też tak a nie inaczej. To chyba wszystko. Jakby koncepcja się zmieniła, to dam znać. Czy ktoś ma coś przeciw?

piątek, 17 lipca 2015


1 komentarz:

  1. Ja chyba mam po prostu pecha co do blogów... Rano chciałam już napisać komentarz, ale leń mnie złapał... Natrafiłam na bloga trzy dni temu, zakochałam się w nim niemal od razu, nie ukrywam że SebaCiel to mój ukochany paring szukałam blogów, byłam taka szczęśliwa że blog jest na bieżąco aktualizowany... Twoje rozdziały niezwykle mnie chwyciły za serce. Życzę powrotu do formy, jak potrzeba ci rozmowy lub wsparcia masz mój numer GG: 34138961 :) Pozdrawiam. :) Jesteś naprawdę świetnym autorem i szkoda by było jakbym więcej nie przeczytała nic twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń