Krótka zapowiedź nadchodzących zmian!
Nie przedłużając, niedługo do obiegu wejdzie blog. Tak, kolejny. Wiem jestem pod tym względem nieznośny. Nie przemyślałem czegoś na początku i teraz robię zamieszanie. Chciałbym jednak, żeby zawierał on moją całą "tfurczoźć" w jednym miejscu. Więc byłyby tam Fragmenty, Nauczyciel, Spektrum i opowiadania pisane od września. Myślę, że nie jest to zły pomysł, a mi prościej będzie monitorować swoje postępy w pisaniu. Pierwsze dwa blogi nadal będą działać i pojawiać się na nich będą nowe rozdziały. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wiele łatwiej jest natrafić na Fragmenty niż na wszystko, co powstało później, dlatego też tak a nie inaczej. To chyba wszystko. Jakby koncepcja się zmieniła, to dam znać. Czy ktoś ma coś przeciw?

poniedziałek, 21 września 2015

Ogłoszenie parafialne!

   W związku z tym iż Daniel dał się wepchnąć w ... bagno (odchamiam się i nie używam brzydkich słów >3<) musi teraz zakuwać na konkursy. A z tego wynika, że będzie uczyć się i zdychać naprzemiennie. Co najprawdopodobniej oznacza, że na pisanie czasu nie specjalnie będzie dużo. Przynajmniej do pierwszych konkursów, czyli matmy i chemii (05.10/06.10). Postaram się ogarnąć to jak najszybciej, ale jestem leniwą bułą, więc no... ;-;
Jakby co możecie mi wygrażać pod numerem GG, który jest gdzieś tam <---
Albo motywować komentarzami pod tym postem. Naprawdę bardzo mi to pomaga ;-;!
Za utrudnienia przepraszam.
Kłaniam się nisko po sam o łożysko m(_ _)m!
Zaraz...po co ?! Nieważne ;-; ...
Już mi odbija za zmęczenia ;-;
Wybaczcie
Pozdrawiam cieplutko :*
Daniel

6 komentarzy:

  1. Nie wiem jak cię zmotywować, ale też się wepchnęłam w to samo bagno. Kuratoryjne konkursy lof forewa </3 ;-; Ale napiszesz cuś dla swojej psychofanki nie? ;-; No weśśś ... Danielku... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się. Ja się wpakowałam w pierwszy rok liceum XD oraz w wymianę Polsko - francuską, więc znam twój ból, też muszę zakuwać *…* życzę owocnej pracy i jak najwięcej czasu dla siebie... No i dla nas! Uwielbiam ten blog... ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, dlaczego wy mi nie piszecie takich rzeczy jak mam kryzys twórczy ;-; ...
      Życzę powodzenia w liceum i zakuwaniu :*

      Usuń
  3. Oj, Daniel. No Ty się tak dajesz, po prostu. Ryknij raz, odmów drugi, a znajdą się inni. Nawet ci kretyni się na coś przydają :D. W każdym obyś podołał wszystkiemu i nie padł ze zmęczenia ;). My na Ciebie poczekamy.

    Dobranoc,

    R ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Oki to mój pierwszy komentarz tutaj i ostrzegam nie jestem w tym dobra. Dopiero niedawno znalazłam twojego bloga, ale muszę powiedzieć, że jest fantastyczny. A rzadko który mi się jakiś podoba (jestem cholernie wybredna). Przeczytałam dopiero "fragmenty duszy" i zaraz biorę się za "Nauczyciel" ale już teraz mogę powiedzieć, że masz nową czytelniczkę. Wsiąkłam w opowiadanie strasznie :) Na amen.
    Jeśli chodzi bagno to wierz mi ja jestem w głębszym, bo jestem w klasie maturalnej :P (ale się staro tu czuje) chcą nas zabić, dosłownie. Nie martw się dasz sobie radę.
    PS: Sama mam blog, ale to jest kompletnie inna tematyka (Naruto, związki hetero), więc nie będę tym głowy zawracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ^ ^
      Aktualnie taplam się w bagnie choroby =.=
      Jednak dzięki twojemu komentarzowi nabrałem odrobiny chęci do pisania :3
      Na bloga może kiedyś zajrzę, ale szczerze nie za bardzo znam się na Naruto ;-;

      Usuń