Krótka zapowiedź nadchodzących zmian!
Nie przedłużając, niedługo do obiegu wejdzie blog. Tak, kolejny. Wiem jestem pod tym względem nieznośny. Nie przemyślałem czegoś na początku i teraz robię zamieszanie. Chciałbym jednak, żeby zawierał on moją całą "tfurczoźć" w jednym miejscu. Więc byłyby tam Fragmenty, Nauczyciel, Spektrum i opowiadania pisane od września. Myślę, że nie jest to zły pomysł, a mi prościej będzie monitorować swoje postępy w pisaniu. Pierwsze dwa blogi nadal będą działać i pojawiać się na nich będą nowe rozdziały. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wiele łatwiej jest natrafić na Fragmenty niż na wszystko, co powstało później, dlatego też tak a nie inaczej. To chyba wszystko. Jakby koncepcja się zmieniła, to dam znać. Czy ktoś ma coś przeciw?

środa, 23 marca 2016

LBA po raz kolejny?!

Tym razem za nominację mam przyjemności podziękować Andatejce :3

1. Co cię skłoniło do rozpoczęcia bloggowania?
    Tak jak w pierwszym LBA jeśli chodzi o "Kuroshitsuji" mało opowiadań przypadło mi do gustu i postawiłem sam coś w związku z tym ogarnąć. Ogólnie do bloggerstwa pchnęła mnie nuda podczas siedzenia w domu, kiedy byłem chory. Potem już jakoś ciężko było zrezygnować.

2. Jak wyglądałby twój wymarzony dzień?
    (najpierw zapomniałem napisać tu czegokolwiek, ale potem stwierdziłem, że nic normalnego bym tu nie napisał, a nie mogłem tak po prostu machnąć "cenzura", więc zostawię to lepiej bez odpowiedzi)

3. Zbliża się koniec świata, a zostało ci tylko 10 złotych. Co kupujesz?
   Hmmm... przed końcem świata za dziesiątkę kupiłbym sobie Tymbarka i Prince Polo... 
  
4. Wolisz ołówki automatyczne czy zwyczajne? Odpowiedź uzasadnij. 
    Klasyczne. Od wieki wieków rysowałem zwyczajnymi i do rysowania uważam, że są najlepsze. Nad automatycznymi "nie mam kontroli" i nawet szkicu nie umiem nimi wykonać (a zwykłymi to umiesz?). Za to automatycznymi dość wygodnie się pisze. 

5. Kiedy miewasz „napady weny”?
    Jak wymyślę nowe opowiadanie lub ktoś mnie w komentarzu ładnie po ego połechta ^ ^. 
    Ogarnąłem, że ta minka z kropką wygląda jak Vincent ;-; . Lecz się Daniel, lecz się, obsesja~...

   

 6. Widzisz połowę szklanki pełną czy pustą?
     Jakiej szklanki? Nie widzę żadnej szklanki ;-;! Jeszcze nie jest ze mną tak źle, schizów nie mam :D! A tak na serio, to ja widzę zwykle kubek z herbatą i to najpewniej pełny :3. 

 7. Danie, które nigdy ci nie obrzydło.
     Kurczak na butelce *u* . 

8. Sposoby na nudę, o ile taka gości w twoim życiu.
    Oglądam kreskówki z dzieciństwa c: . A potem mam świetne pomysły na opowiadania z postaciami z nich, ale nie mam czasu pisać ;-; ...
 
 9. Częstotliwość kłamstw na tydzień.
     W zależności ile razy na tydzień muszę się komuś przedstawiać.

10. Ulubiony cytat ( nie musi być mądry).
      Jeśli nie masz prawa powiedzieć "nie", twoje "tak" nie ma znaczenia. 

11. Osoba, która jest dla ciebie wzorem do naśladowania.
      Stephen Hawking.


Z góry proszę o wybaczenie z powodu braku pytań (znowu ;-;), ale ja to nie umiem się bawić ;-;... Nie za bardzo mam kogo nominować, bo nawet nie wiem kto, gdzie, kiedy, jak, żeby ogarniać jaki blog jest prowadzony w chwili obecnej, a jaki nie ;-;. Jeszcze staram się żyć poza blogami ;-;.

2 komentarze:

  1. Daniel? Miło mi poznać i równie miło czytało się odpowiedzi! ^^ Czy mogłabym kawałeczek tego Prince polo? Przyznam, że narobiłeś mi smaku a specjalnie dałam tak niską kwotę, żeby uzmysłowić sobie, co z drobnostek lubimy najbardziej.
    I propsy za szklankę herbaty xd Sama woda to nie picie ;) Będę czekać na kolejną notkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, miło mi >u<
      Ostatnio pisanie mi nie idzie i ogólna życiowa tragedia ;-; (zgred nie cierpi świąt), ale za taki miły komentarz, mogę się trochę przymusić ^ ^

      Usuń