Krótka zapowiedź nadchodzących zmian!
Nie przedłużając, niedługo do obiegu wejdzie blog. Tak, kolejny. Wiem jestem pod tym względem nieznośny. Nie przemyślałem czegoś na początku i teraz robię zamieszanie. Chciałbym jednak, żeby zawierał on moją całą "tfurczoźć" w jednym miejscu. Więc byłyby tam Fragmenty, Nauczyciel, Spektrum i opowiadania pisane od września. Myślę, że nie jest to zły pomysł, a mi prościej będzie monitorować swoje postępy w pisaniu. Pierwsze dwa blogi nadal będą działać i pojawiać się na nich będą nowe rozdziały. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wiele łatwiej jest natrafić na Fragmenty niż na wszystko, co powstało później, dlatego też tak a nie inaczej. To chyba wszystko. Jakby koncepcja się zmieniła, to dam znać. Czy ktoś ma coś przeciw?

środa, 16 grudnia 2015

Drugi blog

Skoro jednak trochę osób lubiących "Nauczyciela" się znalazło, on również zostanie napisany w porządny i ogarnięty sposób (przynajmniej bardziej niż dotychczas...). Bloga, na którym będzie się on pojawiał można znaleźć klikając w ten link lub klikając na listę blogów z prawej strony. Pierwszy rozdział najprawdopodobniej pojawi się w piątek wieczorem, a kolejne będą pojawiać się w soboty naprzemiennie z "Fragmentami", chyba że uda mi się napisać coś bonusowego w co wątpię, biorąc pod uwagę ilość materiału do zakucia. Nie ma sensu się nad tym rozwodzić. Przypominam też o możliwości skontaktowania się ze mną pod tym numerem GG: 47282282.
Pozdrawiam.
Daniel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz